Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області

Якісне виконання завдань та функцій, які покладені на органи Пенсійного фонду України, вимагає постійного пошуку нових форм організації роботи, налагодження дієвої співпраці з усіма учасниками соціально-економічного життя регіону. Важливе місце в цьому процесі займає співпраця з органами місцевого самоврядування, зокрема з Херсонською міською радою. І на сьогодні можна з впевненістю зазначити, що між головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області та Херсонською міською радою є повне взаєморозуміння розвитку відносин та спільної роботи, метою якої є покращення якості обслуговування мешканців міста.

Головне управління Пенсійного фонду України в Херсонській області та органи місцевого самоврядування об’єднує спільна мета - наблизити до населення сучасні послуги та швидкий високоякісний сервіс з пенсійних питань. З цією метою між головним управлінням Пенсійного фонду України в Херсонській області та Херсонської міською радою підписано угоду про співробітництво у сфері надання послуг населенню. Відтепер у Центрі надання адміністративних послуг м.Херсона на постійній основі будуть працювати спеціалісти Пенсійного фонду, які надаватимуть громадянам широкий спектр послуг у сфері загальнообов’язкового державного пенсійного страхування. Тобто херсонці мають можливість обрати найзручнішій для них спосіб отримання послуг - в Херсонському відділі обслуговування громадян ( сервісном центрі) головного управління Фонду в Херсонській області (вул. Комкова, буд. 76-а) або у ЦНАПі м.Херсона.

Відповідно до переліку послуг, які надаються органами Пенсійного фонду на робочих місцях, представники Фонду надаватимуть такі послуги населенню в Центрі надання адміністративних послуг м.Херсона:

- надання довідкової інформація (номери телефонів, адреси органів Пенсійного фонду, режим роботи, порядок прийому та обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду);

- здійснення попереднього запису на прийом до керівництва Фонду або керівників його структурних підрозділів;

- надання консультації щодо застосування законодавства про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, пенсійне забезпечення, обліку осіб, що підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

- прийом замовлень на видачу повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення, сплати обов’язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду України, обліку осіб, які підлягають загальнообов’язковому державному соціальному страхуванню;

- видача замовлених повідомлень, довідок, виписок, інших документів з питань пенсійного забезпечення, сплати обов'язкових платежів, адміністрування яких здійснюється органами Пенсійного фонду, оригіналів трудових книжок;

- надання допомоги щодо заповнення заяви на виготовлення пенсійного посвідчення, в тому числі електронного, здійснення її прийому;

- видача виготовлених пенсійних посвідчень;

- надання переліку документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, допомоги на поховання;

- прийом документів для проведення попереднього розгляду з метою визначення права особи для призначення пенсії, її перерахунку;

- прийом заяви про витребування документів, необхідних для підтвердження страхового стажу, заробітної плати для призначення (перерахунку) пенсії;

- прийом заяви та документів щодо переведення виплати пенсії за новим місцем проживання, виплати пенсії за довіреністю, зміни способу виплати пенсії, поновлення виплати пенсії, перерахунку призначених пенсій, встановлення пенсії за особливі заслуги перед Україною, виплати недоотриманої пенсії;

- реєстрація на веб-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України, надання допомоги в користуванні його послугами;

- підключення послуги СМС-інформування.

 

Графік прийому в приміщенні Центру
працівників Пенсіонного фонду

щоденно, крім суботи та неділі

з 9.00 до 16.00,

четвер з 13.00 до 17.00