Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг м.Херсона за 2018 рік

В будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Декабристів) працює відділ адміністративних послуг Херсонської міської ради, який налічує 21 адміністратора, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Ценру надання адміністративних послуг м.Херсона (далі - Центр).

14 адміністраторів здійснюють прийом документів в "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування).

7 адміністратора здійснюють обробку документів в "бек-офісі" (видача готових результатів послуг, відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання готових результатів).

Протягом 2018 року до Центру звернулося понад 70 тис відвідувачів, а це понад 6 тисяч відвідувачів щомісяця.

Середньоденне прийняття документів від 130 до 200 пакетів документів.

Через Центр проходить 92 види найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг, з них:

28 - послуг виконавчих органів Херсонської міської ради;

64 – послуги територіальних органів виконавчої влади.

Відповідно до статей 197, 198, 258, 283 Кодексу України "Про адміністративні правопорушення", адміністраторами відділу притягнуто 2477 особи до адміністративної відповідальності у вигляді попередження за проживання за недійсними паспортами при зверненні за послугою щодо вклеювання до паспорту громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45-річного віку.

Всього прийнято документів на вклейку фото від 3311 осіб.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги по телефону або поштою за їх вибором.

Документообіг у Центрі за 2018 рік:

Вхідних пакетів документів – 32861, це на 3 тисячі більше чім у 2017 році.

Видано результатів – 31601

ПЕРЕЛІК НАЙБІЛЬШ  ПОПУЛЯРНИХ НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській області, Межрегіонального
управління Держгеокадастру у м.Херсоні
та АР Крим –                                                                               10793

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень міської ради -                 8093

Управління Державної міграційної служби
у Херсонській області -                                                             3321

Управління естетики та зовнішньої реклами
міської ради -                                                                              2070

З жовтня 2018 року організовано прийом громадян працівниками Пенсійного Фонду України в Херсонській області (щоденно з 9.00 до 16.00).

З метою підвищення кваліфікації адміністратори відділу у 2018 році:

- у лютому місяці взяли участь в галузевому форумі з обговорення проблемних питань у сфері надання адміністративних послуг, яке проводить Асоціація міст України в рамках проекту USAID "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (Пульс)" (м.Київ);

- у жовтні взяли участь у конференції на тему "Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг", яку проводло Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України, проект "Реформа управління на сході України ІІ", що виконується компанією Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Уряду Німеччини (м.Київ).

- у грудні взяли участь у тренінгу з обговорення проблемних питань надання адміністративних послуг "Інтеграція нових послуг до центрів надання адміністративних послуг: виклики та шляхи подолання", який проводив Одеський інститут соціальних технологій, Центр політико-правових реформ за фінансуванням Європейського Союзу (м.Одеса).