Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг м.Херсона за 9 місяців 2019 ріку

У будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Преображенської) працює відділ адміністративних послуг Херсонської міської ради, що налічує 21 адміністратора, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Центру надання адміністративних послуг м.Херсона (далі - Центр).

15 адміністраторів здійснюють прийом документів у "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування).

6 адміністраторів виконують обробку документів у "бек-офісі" (видача готових результатів послуг, відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання готових результатів).

Робочі місця адміністраторів відділу адміністративних послуг повністю автоматизовані. Робочі місця підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

Для оформлення заяв одержувачі послуг мають комфортні умови та комфортну зону очікування. Забезпечено інформаційне наповнення приміщення Центру: інформаційні стенди із переліком послуг та зразками до них, вивіски, оголошення, буклети. Встановлено кулер з питною водою. Приміщення Центру кондиціонується. Встановлено інформаційний термінал. Є вільний доступ до Wi-Fi.

Станом на 01.10.2019, до Центру звернулося понад 60 тис. відвідувачів, а це понад 7 тисяч відвідувачів щомісяця.

Через Центр проходить 99 видів найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг, із них:

32 - послуги виконавчих органів Херсонської міської ради;

67 – послуг територіальних органів виконавчої влади.

Надавачі адміністративних послуг, послуги яких надаються через Центр

Виконавчі органи Херсонської міської ради - 6:

-відділ екології департаменту житлово-комунального господарства;
-  відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень;
-управління містобудування та архітектури департаменту містобудування та землекористування;
-управління земельних відносин департаменту містобудування та землекористування;
-управління з питань державного архітектурно-будівельного контролю;
-управління естетики та зовнішньої реклами.

Органи державної виконавчої влади - 12:

-Головне територіальне управління юстиції у Херсонській області;
-Головне управління Держпраці у Херсонській області;
-Головне управління ДСНС України у Херсонській області;
-Управління державної архітектурно-будівельної інспекції у Херсонській області;
-Управління Державної міграційної служби у Херсонській області;
-Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області;
-Головне управління Держгеокадастру у Херсонській області;
-Міжрегіональне управління Держгеокадастру у м.Херсоні та Автономній Республіці Крим;
-Управління охорони, використання і відтворення водних біоресурсів та регулювання рибальства в Херсонській області;
-  Управління патрульної поліції в Херсонській області Департаменту патрульної поліції;
-  Херсонське обласне управління лісового та мисливського господарства;
-  Сектор у Херсонській області та м.Севастополі Державного агентства водних ресурсів України.

Структурні підрозділи Херсонської обласної державної адміністрації - 2:

-Департамент екології та природних ресурсів;
-Обласна інспекція по охороні пам'яток історії та культури управління культури і туризму

З 18 червня поточного року надаються послуги Головного територіального управління юстиції у Херсонській області, а саме:

-державна реєстрація шлюбу;
-розірвання шлюбу за спільною заявою подружжя, яке не має дітей;
-зміна імені;
-внесення змін до актових записів цивільного стану, їхні поновлення та анулювання.

Встановлено обладнання для виготовлення паспортів громадянина України та для виїзду за кордон – 3 робочих станції. Здійснюються заходи щодо підключення цих комплексів до Національної системи конфіденційного зв'язку, яке відбудеться в 4 кварталі поточного року.

На сайті Херсонської міської ради та її виконавчих органів є офіційна веб-сторінка Центру, на якій розміщено бланки заяв зі зразками їхнього заповнення.

За послугами: отримання кадастрового номера на ділянку, реєстрацією земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки можна звернутися до адміністратора у режимі онлайн.

Завдяки такому підходу до розгляду заяв поліпшується якість і скорочується час обслуговування відвідувачів. Відкритість роботи та відсутність контакту громадян із безпосереднім виконавцем зберігає конфіденційність.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги за телефоном або поштою за їхнім вибором.

Документообіг станом на 01.10.2019:

Вхідних пакетів документів – 30135

Видано результатів – 29116.

Середньоденне прийняття документів ставить від 130 до 200 пакетів документів.

ПЕРЕЛІК НАЙБІЛЬШ  ПОПУЛЯРНИХ НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Межрегіонального управління Держгеокадастру
у м.Херсоні 
та АР Крим Головного управління
Держгеокадастру 
у Херсонській області   –                          12167

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень Херсонської
міської ради -                                                                              7461

Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській 
області -                                                             2190

Департаменту містобудування та
землекористування 
Херсонської міської ради -                      2155

Управління Державної архітектурно-будівельної
інспекції у Херсонській області -                                             1417

Управління естетики та зовнішньої реклами
Херсонської міської ради -                                                       1138

До міського бюджету зараховано плату за адміністративні послуги передбачену законодавством в розмірі 814 тис.грн. 

З метою популяризації адміністративних послуг в приміщенні ТРЦ "Фабрика", з вересня 2019 року працівники відділу інформують мешканців міста та області про переваги відвідування Центру надання адміністративних послуг у м.Херсоні.