Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг м.Херсона за перше півріччя 2018 року

Протягом першого півріччя 2018 року до Центру надання адміністративних послуг м.Херсона (далі – Центр) звернулося понад 35 тис відвідувачів.

Прийом пакетів документів та видачу готових результатів здійснюють 20 адміністраторів відділу адміністративних послуг міської ради, функціями котрих є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг, здійснення заходів щодо прозорості адміністративних процедур, встановлення єдиних вимог до порядку прийняття та видачі документів для отримання адміністративних послуг для громадян та суб’єктів господарювання.

Через Центр проходить 92 види найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг в одному місці, з них:

28 - послуг виконавчих органів Херсонської міської ради;

64 – послуги територіальних органів виконавчої влади.

Середньоденне прийняття документів від 120 до 200 пакетів документів.

Відповідно до статей 197, 198, 258, 283 Кодексу України "Про адміністративні правопорушення", адміністраторами відділу притягнуто 1551 особу до адміністративної відповідальності у вигляді попередження за проживання за недійсними паспортами при зверненні за послугою щодо вклеювання до паспорту громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45-річного віку.

Всього прийнято документів на вклейку фото від 1974 осіб.

Розпочато тендерні процедури щодо придбання обладнання для підключення Центру до процесу оформлення біометричних паспортів громадянина України, для виїзду за кордон, підключення його до Єдиного державного демографічного реєстру.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Працівники колл центру своєчасно інформують заявників про результат розгляду їх звернення щодо адміністративної послуги по телефону або поштою за їх вибором.

Документообіг у Центрі за перше півріччя 2018 року:

Вхідних пакетів документів – 15733

Видано результатів – 14590.

З метою оперативного прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг та відповідно до розпорядження міського голови від 28.02.2018 №120-р, з 1 березня адміністраторами відділу розпочато прийом громадян та суб’єктів господарювання в приміщенні Комишанської селищної ради.

ПЕРЕЛІК

ВИДАНИХ НАЙБІЛЬШ  ПОПУЛЯРНИХ    ПОСЛУГ ВІД:

Головного управління Держгеокадастру

у Херсонській області, Межрегіонального

управління Держгеокадастру у м.Херсоні

та АР Крим –                                                                                4790

Відділу державної реєстрації речових прав

на нерухоме майно та їх обтяжень міської ради -                3457

Управління Державної міграційної служби

у Херсонській області -                                                             1974

Управління естетики та зовнішньої реклами

міської ради -                                                                            1179

14 лютого 2018 року працівники центру прийняли участь у робочій зустрічі голови обласної державно адміністрації з представниками групи проекту міжнародної технічної допомоги USAID "Зміцнення громадської довіри", щодо розвитку ЦНАПів у Херсонській області. Представники відвідали Херсонській Центр та надали оцінку щодо можливої допомоги у адаптації Центру до потреб мешканців АР Крим, перспективи модернізації та технічної допомоги.

З метою підвищення кваліфікації адміністратори відділу у лютому поточного року взяли участь у форумі з обговорення проблемних питань надання адміністративних послуг, яке проводила Асоціація міст України в рамках проекту USAID "Розробка курсу на зміцнення місцевого самоврядування в Україні (Пульс)" (м.Київ).

Начальник відділу адміністративних послуг                       Антонова

02.07.2018