Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг Херсонської міської територіальної громади за 9 місяців 2021 року

У будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Преображенської) функціонує відділ адміністративних послуг департаменту адміністративних послуг Херсонської міської ради, що налічує 21 адміністратора, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Центру надання адміністративних послуг Херсонської міської територіальної громади (далі - Центр).

17 адміністраторів здійснюють прийом документів у "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування видача готових результатів послуг).

4 адміністратори виконують обробку документів у "бек-офісі" (відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання).

Для оформлення заяв одержувачі послуг мають комфортні умови та комфортну зону очікування. Забезпечено інформаційне наповнення приміщення Центру: інформаційні стенди із переліком послуг та зразками до них, вивіски, оголошення, буклети. Встановлено кулер з питною водою. Приміщення Центру кондиціонується. Встановлено інформаційний термінал. Є вільний доступ до Wi-Fi.

Збільшено кількість послуг, які надаються через Центр, Через Центр проходить 213 видів найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг (це вдвічі більше, ніж у першому півріччі), із них:

135 - послуги виконавчих органів Херсонської міської ради;
71 – послуг Територіальних органів виконавчої влади;
7 – послуг Херсонської обласної державної адміністрації.

За послугами: отримання кадастрового номера на ділянку, реєстрацією земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, декларації по охороні праці можна звернутися в режимі онлайн.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги за телефоном або поштою за їхнім вибором.

Документообіг станом на 01.10.2021:
Вхідних пакетів документів – 21366
Видано результатів – 19685

ПЕРЕЛІК   НАЙБІЛЬШ   ПОПУЛЯРНИХ   НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень департаменту
адміністративних послуг Херсонської
міської ради -                                                                                 7016

Межрегіонального управління Держгеокадастру у м.Херсоні
та АР Крим Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській області   –                                                            4004

Управління Державної архітектурно-будівельної
інспекції у Херсонській області                                                 1967

Управління земельних ресурсів департаменту
містобудування архітектури та земельних ресурсів
Херсонської міської ради -                                                         1846

Управління Державної міграційної служби у                        

Херсонській області -                                                               1037

Адміністратори відділу адміністративних послуг постійно працюють над підвищенням професійного рівня та щодо покращення якості надання адміністративних послуг, а саме, провели навчальні та інформаційні заходи: Вебінар "Кабінет співробітника ЦНАП в ЄДЕССБ. Як надавати будівельні послуги"; курси на освітній онлайн-платформі «Школа спроможних громад» на тему "Юридичні та організаційні аспекти роботи ЦНАПу".

За результатами спільної роботи у рамках проєкту USAID «Демократичне врядування в Східній Україні», якій підтримує розвиток Центру:
- вирішується питання щодо створення окремого веб-порталу;
- нові меблі та IT обладнання для облаштування Центру прийнято на зберігання;
- розпочато навчальні тренінги для адміністраторів щодо покращення якості надання адміністративних послуг за модулями: клієнтоорієнтовність, успішне спілкування з клієнтами, емоційний детокс, ефективний документообіг.