Про Центр

gerb

  

Про роботу
відділу адміністративних послуг
департаменту адміністративних послуг
Херсонської міської ради за 2021 рік

Отримання адміністративних послуг – регулярна та буденна процедура, якою користуються усі херсонці, які постійно стикаються з неоднозначними й суперечливими вимогами та нормами, залежністю від прийняття чиновниками дозвільних рішень, погоджень і неофіційними платежами.

Створення сприятливих умов при отриманні членами Херсонської міської територіальної громади адміністративних послуг залишається одним із пріоритетних напрямків діяльності Херсонського міського голови та депутатів Херсонської міської ради через налагодження конструктивного діалогу влади та громадян.

У будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Преображенської) функціонує відділ адміністративних послуг департаменту адміністративних послуг Херсонської міської ради, що налічує 21 адміністратора, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Центру надання адміністративних послуг Херсонської міської територіальної громади (далі - Центр).

17 адміністраторів здійснюють прийом документів у "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування видача готових результатів послуг).

4 адміністратори виконують обробку документів у "бек-офісі" (відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання).

Всі робочі місця адміністраторів мають сучасну техніку та оновлені меблі завдяки підтримки проєкту USAID «Демократичне врядування в Східній Україні».

Для оформлення заяв одержувачі послуг мають комфортні умови та комфортну зону очікування. Забезпечено інформаційне наповнення приміщення Центру: інформаційні стенди із переліком послуг та зразками до них, вивіски, оголошення, буклети. Встановлено кулер з питною водою. Приміщення Центру кондиціонується. Встановлено інформаційний термінал. В поточному році встановлено 5 кварцових ламп для дезінфекції приміщення, організовано робоче місце для відвідувачів для самообслуговування.

У Центрі адміністратори не лише надають відвідувачам державні послуги, а й допомагають згенерувати COVID-сертифікат через застосунок або портал Дія.

"єМалятко" — комплексна послуга для батьків новонароджених. Яка надається у Центрі через адміністратора. За однією заявою, можна зареєструвати народження дитини та отримати до 9-ти державних послуг від різних органів влади, потрібних при народженні дитини.

За допомогою "єМалятко" можна замовити усі потрібні послуги для

немовляти у зручний час. До заяви потрібно лише внести дані про маму, тата і дитину. Більше не потрібно десятки різних заяв, робити ксерокопії документів та стояти у чергах. Орієнтовний час заповнення заяви єМалятко — 20-30 хв. Реєстрація народження відбувається протягом 1 робочого дня.

Через додаток Дія.QR до Центру можливо подавати копії цифрових документів, що посвідчує особу такі як: паспорт громадянина України у вигляді ID-картки або біометричний закордонний паспорт. Це ще один крок у побудові цифрової держави та входження в режим "без паперів".

Кожен відвідувач може залишити свій відгук про сервіс у Центрі за допомогою QR-кодів. Система моніторингу це перший автоматизований інструмент, що збирає та систематизує інформацію про надання адмінпослуг. Це допомагає ухвалювати оптимальні управлінські рішення, краще зрозуміти запити громадян та задовольняти їх.

Організовано виїзні прийоми адміністраторів із сервісом "мобільний адміністратор". За допомогою пересувного кейсу надавати адміністративні послуги стало можливо з виїздом на адресу проживання суб’єктів звернень.

На шістьох старост старостинських округів міста покладено обов’язки адміністраторів Центру. Відтепер староста сприяє жителям відповідного старостинського округу в підготовці документів, що подаються до органів місцевого самоврядування та місцевих органів виконавчої влади, а також у поданні відповідних документів до зазначених органів.

Запроваджено онлайн запис до Центру на зручний час і без черг, існує електронна черга.

Збільшено кількість послуг, які надаються через адмінстраторів. Через Центр проходить 213 видів найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг (це вдвічі більше, ніж у першому півріччі), із них:

49 - послуг виконавчих органів Херсонської міської ради;

157 – послуг Територіальних органів виконавчої влади;

7 – послуг Херсонської обласної державної адміністрації.

За послугами: отримання кадастрового номера на ділянку, реєстрацією земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, декларації по охороні праці можна звернутися в режимі онлайн.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги за телефоном або поштою за їхнім вибором.

Документообіг станом за 2021 рік:

Вхідних пакетів документів – 27999
Видано результатів – 25762

ПЕРЕЛІК   НАЙБІЛЬШ   ПОПУЛЯРНИХ   НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень департаменту
адміністративних послуг Херсонської
міської ради -                                                                         9573

Відділ 1 Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській області у Херсонському районі   –              5827

Управління земельних ресурсів департаменту
містобудування архітектури та земельних ресурсів
Херсонської міської ради -                                                    2663

Державна інспекція архітектури та містобудування      2109

Управління Державної міграційної служби у                     

Херсонській області -                                                           1451

Всього адміністративного збору за надання адміністративних послуг до місцевого бюджету надійшло 2078196 гривень (це на 144 тис грн. більше чим в 2020 році).

Адміністратори відділу адміністративних послуг постійно працюють над підвищенням професійного рівня та щодо покращення якості надання адміністративних послуг, а саме, провели навчальні та інформаційні заходи: Вебінар "Кабінет співробітника ЦНАП в ЄДЕССБ. Як надавати будівельні послуги"; курси на освітній онлайн-платформі «Школа спроможних громад» на тему "Юридичні та організаційні аспекти роботи ЦНАПу".

За результатами спільної роботи у рамках проєкту USAID «Демократичне врядування в Східній Україні», якій підтримує розвиток Центру вирішується питання щодо створення окремого веб-порталу; нові меблі та IT обладнання для облаштування Центру прийнято на зберігання; розпочато навчальні тренінги для адміністраторів щодо покращення якості надання адміністративних послуг за модулями: клієнтоорієнтовність, успішне  спілкування з клієнтами, емоційний детокс, ефективний документообіг.