Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг Херсонської міської територіальної громади за 2 квартал 2021 року

У будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Преображенської) працює відділ адміністративних послуг департаменту адміністративних послуг Херсонської міської ради, що налічує 20 адміністраторів, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Центру надання адміністративних послуг Херсонської міської територіальної громади (далі - Центр).

16 адміністраторів здійснюють прийом документів у "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування видача готових результатів послуг).

4 адміністратори виконують обробку документів у "бек-офісі" (відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання).

Для оформлення заяв одержувачі послуг мають комфортні умови та комфортну зону очікування. Забезпечено інформаційне наповнення приміщення Центру: інформаційні стенди із переліком послуг та зразками до них, вивіски, оголошення, буклети. Встановлено кулер з питною водою. Приміщення Центру кондиціонується. Встановлено інформаційний термінал. Є вільний доступ до Wi-Fi.

Через Центр проходить 120 видів найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг, із них:

42 - послуги виконавчих органів Херсонської міської ради;
71 – послуг Територіальних органів виконавчої влади;
7 – послуг Херсонської обласної державної адміністрації.

За послугами: отримання кадастрового номера на ділянку, реєстрацією земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки можна звернутися в режимі онлайн.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги за телефоном або поштою за їхнім вибором.

Документообіг станом на 01.07.2021:

Вхідних пакетів документів – 7045
Видано результатів – 6356

ПЕРЕЛІК   НАЙБІЛЬШ   ПОПУЛЯРНИХ   НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень департаменту
адміністративних послуг Херсонської
міської ради -                                                                                 2585

Межрегіонального управління Держгеокадастру у м.Херсоні
та АР Крим Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській області   –                                                             1139

Управління Державної архітектурно-будівельної
інспекції у Херсонській області                                                671

Управління земельних ресурсів департаменту
містобудування архітектури та земельних ресурсів
Херсонської міської ради -                                                         636

Управління Державної міграційної служби у
Херсонській області -                                                                 367

Адміністратори відділу адміністративних послуг постійно працюють над підвищенням професійного рівня та щодо покращення якості надання адміністративних послуг, а саме, провели навчальні та інформаційні заходи: Вебінар "Єдині вимоги (стандарти) до якості обслуговування відвідувачів у Цнапі"; курси на освітній онлайн-платформі «Школа спроможних громад» на тему "Юридичні та організаційні аспекти роботи ЦНАПу», "Організаційний менеджмент та управління ЦНАПом".

Взяли участь в :

- онлайн - семінарі "Взаємодія відділів Державної реєстрації актів цивільного стану та органів місцевого самоврядування щодо державної реєстрації актів цивільного стану";

- семінарі-тренінгу на тему "Особливості функціонування центру надання адміністративних послуг в умовах децентралізації та останніх змін законодавства", який проводили представники Херсонської обласної державної адміністрації, представники Міністерств, представники ПРООН та U-LEAD з Європою.

За результатами спільної роботи у рамках проєкту USAID «Демократичне врядування в Східній Україні», якій підтримує розвиток Центру, вирішується питання щодо створення окремого веб-порталу. Здійснюються заходи щодо отримання Центром оновлених меблів та IT обладнання.