Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг м.Херсона за 2017 рік

В будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Декабристів) працює відділ адміністративних послуг Херсонської міської ради, який налічує 20 адміністраторів, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Ценру надання адміністративних послуг м.Херсона (далі - Центр).

13 адміністраторів здійснюють прийом документів в "фронт-офісі",

3 адміністратора здійснюють обробку документів в "бек-офісі" (відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання готових результатів).

Протягом 2017 року до Центру звернулося понад 60 100 відвідувачів, а це понад 5 тисяч відвідувачів щомісяця.

Середньоденне прийняття документів від 120 до 200 пакетів документів.

Через Центр проходить 92 види найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг, з них:

28 -  послуг виконавчих органів Херсонської міської ради;

64 – послуги територіальних органів виконавчої влади.

Відповідно до статей 197, 198, 258, 283 Кодексу України "Про адміністративні правопорушення", адміністраторами відділу притягнуто 3302  особи до адміністративної відповідальності у вигляді попередження за проживання за недійсними паспортами при зверненні за послугою щодо вклеювання до паспорту громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45-річного віку.

Всього прийнято документів на вклейку фото від 4280 осіб.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги по телефону або поштою за їх вибором.

Документообіг у Центрі за 2017 рік:

Вхідних пакетів документів – 30070, це на 2 тисячі більше чім у 2016 році.

Видано результатів – 29584

ПЕРЕЛІК   НАЙБІЛЬШ   ПОПУЛЯРНИХ   НАДАНИХ  ПОСЛУГ:

z2017

 

З метою підвищення кваліфікації адміністратори відділу у 2017 році відвідали практикуми, конференції та семінари:

-       в березні - семінар – практикум "Розроблення стандартів якості обслуговування відвідувачів та підвищення професійних і лідерських якостей керівників Центрів надання адміністративних послуг" (м.Київ);

-       в квітні - засідання секції з питань адміністративних послуг з обговорення актуальних проектів законів та проблем у діяльності центрів послуг, а також вироблення спільних пропозицій державним органам (м.Харків);

-       в травні – навчальний візит на тему "Використання сучасних інформаційних технологій у забезпеченні доступності послуг та зв’язків з громадськістю Івано-Франківської міської ради" (м.Івано-Франківськ);

-       в жовтні конференцію на тему "Стан та перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг" (м.Київ);

-       навчальний візит до міста Харкова на тему - "Вивчення досвіду створення та діяльності Центрів надання соціальних послуг "Прозорий офіс";

-       тренінг "Стандарт до якості обслуговування у центрах надання адміністративних послуг" (м.Херсон).

-  "Стан перспективи реформування системи надання адміністративних послуг. Децентралізація повноважень у сфері надання адміністративних послуг" (Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України за підтримки проекту "Реформа управління на сході України", що виконується компанією Deutsche Gesellschaft fur Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH за дорученням Федерального Уряду Німеччини) (м.Київ).

 

Начальник відділу адміністративних послуг                                   Л.Антонова