Про Центр

gerb

  

Про роботу Центру надання адміністративних
послуг м.Херсона за І квартал 2020 року

У будівлі Херсонської міської ради (вхід з вул.Преображенської) працює відділ адміністративних послуг Херсонської міської ради, що налічує 21 адміністратора, функціями яких є реалізація принципів державної політики з питань надання адміністративних послуг в рамках роботи Центру надання адміністративних послуг м.Херсона (далі - Центр).

15 адміністраторів здійснюють прийом документів у "фронт-офісі" (прийом заяв, пакетів документів, консультування, інформування).

6 адміністраторів виконують обробку документів у "бек-офісі" (видача готових результатів послуг, відстеження строків виготовлення послуг, повідомлення суб’єктів звернень про виготовлення результату, формування справ суб’єктів звернень, копіювання готових результатів).

Робочі місця адміністраторів відділу адміністративних послуг повністю автоматизовані. Робочі місця підключені до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного реєстру актів цивільного стану громадян.

В приміщенні Центру встановлено 3 програмно-апаратних комплекси оформлення біометричних паспортів громадянина України, для виїзду за кордон. Ці комплекси підключено до Національної системи конфедиційного зв'язку. Здійснюються організаційні заходи щодо підписання договорів-доручень на часткову обробку персональних даних, Регламенту технічної взаємодії з Міграційною службою України та заяви на формування сертифікатів для АРМ адміністраторам відділу адміністративних послуг Херсонської міської ради.

Для оформлення заяв одержувачі послуг мають комфортні умови та комфортну зону очікування. Забезпечено інформаційне наповнення приміщення Центру: інформаційні стенди із переліком послуг та зразками до них, вивіски, оголошення, буклети. Встановлено кулер з питною водою. Приміщення Центру кондиціонується. Встановлено інформаційний термінал. Є вільний доступ до Wi-Fi.

Через Центр проходить 99 видів найбільш затребуваних громадянами адміністративних послуг, із них:

32 - послуги виконавчих органів Херсонської міської ради;

67 – послуг територіальних органів виконавчої влади.

За послугами: отримання кадастрового номера на ділянку, реєстрацією земельної ділянки, нормативно-грошової оцінки, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки можна звернутися до адміністратора у режимі онлайн.

Завдяки такому підходу до розгляду заяв поліпшується якість і скорочується час обслуговування відвідувачів. Відкритість роботи та відсутність контакту громадян із безпосереднім виконавцем зберігає конфіденційність.

Суб’єкти господарювання та громадяни один раз відвідують Центр для подання відповідних документів та другий – для отримання результату. Заявників своєчасно інформують про результат розгляду звернення щодо адміністративної послуги за телефоном або поштою за їхнім вибором. Всього повідомлено про результати – 9347

Документообіг станом на 01.04.2020:

Вхідних пакетів документів – 9568

Видано результатів – 9365.

Середньоденне прийняття документів ставить від 130 до 160 пакетів документів.

відправлено результатів поштою - 375

ПЕРЕЛІК   НАЙБІЛЬШ   ПОПУЛЯРНИХ   НАДАНИХ ПОСЛУГ ВІД:

Межрегіонального
управління Держгеокадастру у м.Херсоні
та АР Крим Головного управління Держгеокадастру
у Херсонській області   –                                                             3987

Відділу державної реєстрації речових прав
на нерухоме майно та їх обтяжень Херсонської
міської ради -                                                                              2099

Головного управління Держгеокадастру у Херсонській
області -                                                                                       937