Центр надання адміністративних послуг м.Херсона
Шановні мешканці Херсона!
Центр надання адміністративних послуг, який з грудня 2013 року працює в Херсоні, створений саме для вас. Відтепер, щоб отримати дозвіл, довідку чи погодження, не потрібно витрачати час на вистоювання в чергах під кабінетами, а все це можна зробити в одному місці, за допомогою єдиної бази даних та системи взаємодії між різними підрозділами.
До безперечних переваг роботи Центру надання адміністративних послуг можна сміливо віднести спрощене й комфортне отримання громадянами адміністративних послуг, протидію корупції та уникнення використання посередницьких послуг, повне інформування клієнтів та відвідувачів Центру з будь-яких спірних або незрозумілих питань, організацію інформаційного обміну даними між муніципальними службами, повний контроль за здійсненням їх адміністрування та скорочення кількості документів, що подаються замовниками в складі вхідного пакета документів.
Метою створення Центру надання адміністративних послуг у місті Херсоні є реальне забезпечення прозорості, відкритості та зрозумілості дій влади у сфері надання адміністративних послуг, виконання стандартних, спрощених схем «руху» до бажаного результату, усунення «білих плям» у діяльності, якою ніхто не займався або відповідальність за яку була суто номінальною.
Запрошуємо всіх мешканців Херсона скористатися послугами Центру!